Het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) is voor ons een belangrijk evaluatiemoment. We horen dan hoe cliënten onze manier van werken hebben ervaren. Vanaf april 2023 stuurden we alle cliënten letsel die het eerste medisch advies ontvingen, ons evaluatieformulier toe. Lees hier de samenvatting van de antwoorden in 2023. We vroegen cliënten onder andere hoe tevreden zij zijn over het verloop van het traject, hoe wij communiceren en hoe zij het contact met onze arts hebben ervaren. Een klein aantal mensen hebben we ook nog gebeld. Om dieper in te kunnen gaan op de vragen en hun persoonlijke ervaring. Allemaal waardevolle input die ons helpt alert te blijven op zaken die beter kunnen en te blijven doen wat goed gaat.
Samenvatting resultaten KTO letsel 2023
-
- Cliënten zijn tevreden tot zeer tevreden over het medisch traject bij 1MA.
- Ze zijn tevreden tot zeer tevreden over de wijze waarop wij communiceren.
- We zijn goed (telefonisch) bereikbaar, onze schriftelijke berichten en e-mails zijn duidelijk en we informeren hen goed over de voortgang van het traject.
- Cliënten zijn ook tevreden over het contact met onze medisch adviseur.
- Zij vinden het medisch advies (best wel) duidelijk en velen kunnen zich grotendeels of volledig in het medisch advies vinden.
- De meeste cliënten zouden 1MA ook aanbevelen aan anderen die medisch advies nodig hebben.
En hier nog wat antwoorden waar die ons extra blij maken
“Een prettig gesprek met een arts die snel doorhad wat er aan de hand was”
“Dat je kunt videobellen met de arts is wel fijn als je ver weg woont, dat scheelt een lange reis”
“De gemaakte afspraken werden nagekomen, ik vond de berichten duidelijk en mijn vragen werden duidelijk beantwoord”
“Ik vond het een aangename ervaring! De arts was deskundig en wist wat hij moest vragen. Kort na ons gesprek kreeg ik een professioneel verslag, en ook de afspraken daarin werden nagekomen”
“De contactmomenten vond ik fantastisch, heel verhelderend en ook keurig netjes op tijd”
“Fijn ook de adviezen die ik kreeg van de arts. Alle mensen van 1MA waren hartstikke aardig en meelevend”
“Het videoconsult vond ik een positieve ervaring. De arts vroeg goed door en ik vond het fijn dat ik meer kon onderbouwen, heel prettig”
Conclusie
In de ogen van cliënten letsel deden we ook in 2023 ons werk weer goed! Een paar mensen waren minder tevreden over iets specifieks, daar kijken we nog eens goed naar. Is een opmerking terecht en reden voor aanpassing, dan voeren we dat verbeterpunt zo snel mogelijk door.