We onderzoeken elk kwartaal hoe tevreden cliënten zijn. Wat vinden ze van onze manier van werken? Informeren we hen wel zo goed als we willen? Zijn er zaken die beter kunnen? De resultaten van kwartaal 4 2024 zijn nu bekend.
De cliënten van zowel team letsel als team expertise zijn heel tevreden over:
-
- de professionele en respectvolle gesprekken met onze artsen
- onze duidelijke communicatie en informatie
- onze goede (telefonische) bereikbaarheid
Een paar quotes van cliënten
Een cliënt van team letsel verwoordde haar tevredenheid zo:
“Bij 1MA verloopt alles gewoon heel praktisch en correct. Ik voel me eerlijk behandeld!”
Een cliënt van team expertise was ook blij met onze manier van werken:
“Ik voel me echt gehoord, de verzekeringsarts luisterde zonder waardeoordeel naar mijn verhaal.”
Waardevolle feedback
Een aantal cliënten benoemde ook enkele punten met ruimte voor verbetering. We nemen deze waardevolle feedback mee en gaan aan de slag met de bijbehorende verbeterpunten.