Ik kan niet inloggen in Mijn Medisch Dossier: wat nu?

Als het niet lukt om in te loggen in uw online medisch dossier bij 1MA, volg dan dit stappenplan. Daarmee lost u stap voor stap de meest voorkomende oorzaken van inlogproblemen op.

Volg dit stappenplan om het inlogprobleem op te lossen:

1. Controleer de basisvereisten

  • Is uw internetverbinding actief?
  • Is uw browser up-to-date?
  • Gebruikt u Safari als browser? Safari geeft vaker foutmeldingen. Beter werkende browsers zijn bijvoorbeeld Google Chrome en FireFox.

2. Controleer de inloggegevens

  • Klopt uw mobiele telefoonnummer en staan alle cijfers achter elkaar, zonder een  tussenliggend streepje?
  • Heeft u de juiste pincode ingevuld?

3. Pincode vergeten?

  • Klik op de link ‘Pincode vergeten?’ op de inlogpagina.
  • Volg de instructies om een nieuwe pincode aan te maken.
  • Controleer uw e-mail voor de reset-link (controleer ook uw spammap).

4. Controleer de activatiecode

  • Voerde u de activatiecode correct in?
  • Is de activatiecode nog geldig? Zo niet, klik opnieuw op ‘pincode vergeten’ en herhaal de stappen genoemd bij stap 3 hierboven.

5. Technische problemen

  • Probeer in te loggen met een andere browser of op een ander apparaat.
  • Wis de cache en cookies in je browser en probeer opnieuw in te loggen.

6. Vraag ons secretariaat om hulp

Lukt inloggen na deze stappen nog niet? Neem dan contact op met ons secretariaat. Wij kunnen u het beste helpen als u de volgende informatie aan ons doorgeeft:

  • Het probleem dat u ervaart (bijvoorbeeld de foutmelding die u kreeg).
  • Welke stappen u zelf al hebt genomen.
  • Het telefoonnummer dat u gebruikt om in te loggen (geef NIET uw pincode!).
  • Schermafbeeldingen van eventuele foutmeldingen en de datum/tijd waarop u de foutmelding kreeg.
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}