Niet alleen Nederlandssprekende of Engelssprekende cliënten kunnen bij ons terecht. Ook Poolse cliënten helpen we graag met een objectief medisch advies. Hoe we dat doen? We laten het graag zien!
Duidelijke informatie in het Pools
Aan het begin van het medisch traject hebben we een Poolse informatiebrief of e-mail beschikbaar. Hierin geven we meer informatie over een traject bij 1Medisch Adviseur. We vertellen vooral welke stappen er worden gezet. Zo weet de betrokkene precies wat er gaat gebeuren!
Een videoconsult mét tolk
Als de medische informatie verzameld is en het medisch dossier compleet is, plannen we een video-consult in. In afstemming met alle partijen schakelen we hiervoor een tolk in. Het video-consult vindt plaats met betrokkene, de medisch adviseur én een tolk. We maken hiervoor gebruik van het programma WeSeeDo. Alle partijen kunnen het video-consult vanaf hun eigen locatie bijwonen. Dat scheelt tijd en kosten. En het is wel zo gemakkelijk, zeker in deze tijd! De Poolse cliënt kan tijdens het consult zijn of haar verhaal doen en vertellen over de huidige klachten en beperkingen.
Het medisch advies
Het videoconsult en de medische informatie worden verwerkt in het medisch advies. Dit medisch advies wordt gestuurd naar betrokkene, diens belangenbehartiger en naar de verzekeraar. Indien betrokkene nog vragen heeft of een reactie wil geven op het rapport, kan dit via de tolk nog worden doorgegeven.
Waardering door cliënten
Mw. Tolenaars, letselschadejuriste bij LetselVerhalen, heeft meerdere medische trajecten met Poolse cliënten met 1Medisch Adviseur doorlopen. Ze zegt hierover: ‘Dit verloopt doorgaans naar volle tevredenheid. De mogelijkheid om een cliënt via een tolk met de medisch adviseur te laten spreken, wordt zeer gewaardeerd.’
Wilt u hier meer weten over weten?
Bel of mail ons: 073 – 737 02 54 / info@team1ma.nl